Kudłate SPA (34) + Włosowa Aktualizacja (19) - po pierwszym spotkaniu z Anwen.

Kudłate SPA | Włosowa Aktualizacja | loki | włosy | kręcone | czarne
 
W przyszłym tygodniu idę na ścięcie...włosów.
Dziś jest zatem idealny moment żeby pokazać Wam jak się prezentują po 3 miesiącach od ostatniego strzyżenia jak i 3 miesiącach stosowania metody CG.
Jak zobaczycie poniżej - dzisiejszy opis pielęgnacji będzie bez mycia odżywką...


Kudłate SPA | Włosowa Aktualizacja | loki | włosy | kręcone | czarne

Kiedy i dlaczego postanowiłam wdrożyć szampon dowiecie się w szczegółowym sprawozdaniu po 3 miesiącach testów metody CG.
Myślę, że możecie spodziewać się go niebawem :)

Tymczasem przechodzimy do tematu dzisiejszego posta.

Włosy mają się dobrze i mimo niesprzyjającej aury za oknem jak i długości, której nabrały, dalej układają się i kręcą bez większego wysiłku z mojej strony, co do tej pory było dość rzadko spotykane. 

Końcówki odrobinę odstają od reszty, ale nie są to takie typowe "strąki", o których wspominałam Wam w jednym z ostatnich włosowych wpisów.


Dzisiejszy post można naprawdę nazwać "SPA", bo ostatnio z lenistwa, braku czasu i wygody najczęściej stosowałam metodę 3 x Color, więc ciężko zdawać sprawozdania z tego jakże skomplikowanego procederu :)

Kudłate SPA | Włosowa Aktualizacja | loki | włosy | kręcone | czarne

Jak przebiegało ostatnie Kudłate SPA?

 

Przed myciem - na długość włosów spryskanych rozcieńczoną odżywką b/s nałożyłam olej kokosowy zaś w skalp wtarłam serum oczyszczające od Bionigree. Wszystko trzymałam w niedbałym koku ok. 1 godziny.

 

Mycie - skóra głowy potraktowana szamponem rokitnikowym Planeta Organica. Na długości Kallos Color.

 

Odżywianie - w skalp wtarłam maskę drożdżową Agafii (którą testuję w ten sposób pod kątem zahamowania wypadania i zwiększenia porostu włosów), na długość maska Anwen do włosów niskoporowatych Kokos i Glinka (pierwsze zastosowanie!) a to wszystko na ok. 40 minut pod folię.

 

Stylizacja - Kallos Color jako odżywka b/s, krem Boots, żel do stylizacji Natura Siberica (będzie recenzja).

 

Kudłate SPA | Włosowa Aktualizacja | loki | włosy | kręcone | czarne


Jakie dalsze plany?


Na wizycie u fryzjera poproszę jedynie o "odkurzenie" warstw i delikatne podcięcie końcówek.
Patrząc jak się teraz układają chcę spróbować je zapuścić.
W końcu nic nie tracę :) 

W skórę głowy będę wcierać Banfi, po której zauważyłam szybszy wzrost włosów. Co najmniej raz w tygodniu nadal będzie lądować maska drożdżowa Babuszki Agafii (sporo jej mam). Na długość szczegółowo przetestuję maskę Anwen a co do reszty...Zależy od ilości czasu, chęci i preferencji włosów :) Jak bowiem wiecie - nie jestem zwolennikiem planów pielęgnacyjnych, wszystko dopasowuję do potrzeb włosów, o czym mogliście już przeczytać w poście o odżywianiu i regeneracji włosów kręconych.

Kudłate SPA | Włosowa Aktualizacja | loki | włosy | kręcone | czarne

Jak Wasze włosy na przełomie listopada i grudnia? Dawały w kość czy raczej grzeczne?

28 komentarzy :

  1. Pięknie włoski Twoje wyglądają i jak ładnie się kręcą :) Widać, że dobrze zadbane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :*
      No ostatnio wreszcie lepiej o nie zadbałam, bo to lenistwo wychodziło im już bokiem ;)

      Usuń
  2. Przepiękne włosy, gdyby moje się tak pięknie kręciły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli są podatne to nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować z pielęgnacją i stylizacją dla włosów kręconych i wszystko może udać :)
      Ja miałam kiedyś naturalnie proste włosy :)

      Usuń
  3. piękne włosy :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy, zazdroszcze ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę oglądać Twoich zdjęć, bo zżera mnie zazdrość :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt mega mi się podoba ! Anwenówki górą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem jestem pod wrażeniem, jak nawilżone są i gładkie Twoje włosy. Serio, wow! :D Muszę chyba przejrzeć twojego bloga od samego początku by wynaleźć jakieś ciekawostki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, robisz mi dzień <3
      A ciekawostek troszkę chyba było, może znajdziesz coś dla siebie :))

      Usuń
  8. Twoje włosy zachwycają, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne loczki! Gdyby moje się tak kręciły, to byłabym bardzo szczęśliwa :D

    Zapraszam :*
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentują ♥ bardzo podoba mi się Twój skręt. U mnie w grudniu jest zdecydowanie lepiej, włosy są dociążone, ale przy okazji zaczęły się kręcić :) jestem bardzo zadowolona z efektu, choć nie stosowałam się do metod CG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa :* Cieszę się, że ze swoich jesteś zadowolona i aż jestem ciekawa tego skrętu :))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie wolno zazdrościć xD
      Ale ja wiem, że to komplement, więc baaardzo Ci dziękuję ;*

      Usuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka