Pierwsze koty za płoty z marką Organic Shop. Na warsztat biorę Organic Avocado & Honey - ekspresowo regenerująca maska do włosów.

http://hairwitchproject.blogspot.com/2017/04/pierwsze-koty-za-poty-z-marka-organic.html

Marka Organic Shop zachwyciła mnie tym jak idealnie wpisuję się w moją kosmetyczną filozofię.
Ich kosmetyki są w 99% naturalne, stosunkowo łatwo dostępne a żeby tego było mało...tanie! :)

Nie czekałam zatem długo i zakupiłam swój pierwszy kosmetyk a potem poszło tylko dalej w las, bo dzisiejszy bohater stanowi niewielką część zbioru produktów tej marki, które w niedługim okresie czasu posiadłam.

Tak, wiem - brzmi to już jak przedsmak końcowej recenzji, ale dajcie mi szansę wytłumaczyć wszystko po kolei :)

Gotowi?
No to jadymy z tym naturalnym koksem.


Organic Shop - Organic Avocado & Honey 
ekspresowo regenerująca maska do włosów

(KLIK)*

kosmetyki | organic | organic shop | włosy | maska do włosów | awokado | miód

OPIS PRODUCENTA

Ta luksusowa maska do włosów na bazie organicznego olejku z awokado i organicznego miodu pomaga odbudować strukturę włosów na całej ich długości. Wzmacnia je sprawiając, że stają się miękkie i błyszczące.
Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów.

Sposób użycia: nanieść maskę na wilgotne włosy, pozostawić na 2-3 minuty, spłukać wodą. 

SKŁAD

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil, Persea Gratissima Oil, Mel, Tocopherol, Hydrolyzed Wheat Protein, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, CI 77288, CI 77492.

DOSTĘPNOŚĆ I CENA

Produkty Organic Shop wchodzą szturmem na polski rynek stacjonarny :) Możemy je spotkać nie tylko w sklepach ze zdrową żywnością i naturalnymi kosmetykami, ale i w aptekach czy...supermarketach. Ja swoje sztuki kupuję ostatnio w Tesco. Oczywiście wybór w sklepach internetowych  może zwalić Was dodatkowo z nóg. Co do ceny to stacjonarnie waha się ona między 8 - 11 zł za 250 ml. W sklepach internetowych widziałam ją w cenie niewiele ponad 6 - 7 zł.

kosmetyki | organic | organic shop | włosy | maska do włosów | awokado | miód

MOJE ODCZUCIA 

Maska jest zamknięta w moim ulubionym opakowaniu - plastikowym, wygodnym słoiczku, z którego mogę wydobyć ją do ostatniej kropli. Szata graficzna prosta, przyjemna w odbiorze, apetyczne awokado aż zachęca do testów.
Kosmetyk ma gęstą, bogatą konsystencję o kolorze jasnozielonym, lekko pistacjowym. Zapach jest słodki z mocno wyczuwalną nutą miodu, ale mimo wszystko nienachalny. Utrzymuje się chwilę po spłukaniu.
Przejście do opisu działania będzie czystą przyjemnością, bowiem...
Maska użyta na różnorakie sposoby sprawdza się u mnie po prostu kapitalnie! :)
Już sama aplikacja jest banalnie prosta - maska ma kremową konsystencję i taka też pozostaje po rozsmarowaniu. Mam odczucie, że włosy wręcz "miękną w dłoniach". Ułatwia rozczesywanie i już po chwili czuć, że włosom aplikowana jest spora dawka nawilżenia
Produkt stosowałam zarówno tak, jak zaleca producent jak i w formie kompresu - na 30 minut pod folię i czapkę. Mieszałam ją również z innymi odżywkami i tuningowałam olejem. W każdym aspekcie sprawdzała się wyśmienicie gwarantując Good Hair Day :)
Włosy po pierwszym użyciu były miękkie, wygładzone, ujarzmione i wyjątkowo odżywione.
Mimo tak bogatych efektów kosmyków nie obciążyła, nie powodowała przetłuszczenia, łupieżu czy innego uczulenia.

Efekty jej stosowania możecie ocenić chociażby w jednej z aktualizacji.

Myślę, że to cudo zagości u mnie na dłużej i na pewno nie było to moje pierwsze i ostatnie opakowanie :)

kosmetyki | organic | organic shop | włosy | maska do włosów | awokado | miód

Moja Ocena: 5+/5

Mieliście przyjemność poznać markę Organic Shop? Co stosowaliście? Jak wrażenia?

link jest afiliacyjny - nie wpływa na cenę jaką płacisz, ale ja mam z tego procent

43 komentarze :

  1. Miałam tą maskę i inne daaawno temu :D ładnych parę lat temu :D fajna jest też z figą.
    Ja strasznie lubię ich peelingi i truskawkowe masło do ciała :DDD mają też zarąbiste scruby cukrowe w 450 ml opakowaniach - truskawkowy i czekoladowy wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z figą czeka na przetestowanie :) Scrub właśnie testuję, masło do ciała poużywane (czas przygotować recenzję), ale to waniliowe :)

      Usuń
  2. I Avocado i kokos i proteint pusza moje włosy, więc zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie używałam od nich peelingu mango i peelingu malinowego - oba świetne. Ale na zużycie czeka jeszcze truskawkowy mus do ciała i - tak jak u Ciebie - maska figowa. W moim Tesco ich niestety nie ma, ale ostatnio pojawiły się też w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Hebe u siebie nie mam, ale część asortymentu mam w Tesco a część w sklepie ze zdrową żywnością :) Poza tym każde internetowe włosowe zamówienie jest z dodatkiem tej marki. Cena to jedna z zalet tych kosmetyków :)

      Usuń
  4. Czekam na Twoją opinię na temat figowej. Niestety spuszyła mi włosy. Ładnie zadziałała tylko za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, na razie oczekuje na testy :D O efektach na pewno poinformuję :)

      Usuń
  5. Oo, widywałam czasem kosmetyki tej marki, ale nigdy jakoś bliżej im się nie przyjrzałam. Myślę, że wypróbuję tą maskę, jak tylko wykończę chociaż jedną z mojej kolekcji, bo powoli nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten "ból" :D
      Jak znajdziesz miejsce to skuś się na nią, może też Cię zachwyci :)

      Usuń
  6. Dużo o niej czytałam i mam na nią coraz większą ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pf. Jak się ma tak przesadnie i niesprawiedliwie ładne włosy to cokolwiek nałożysz nie zrobi różnicy. Tak, wciąż Cię trochę nie znoszę. :D
    A tak serio -przeżyłam szał na Organic Shop na dokładnie dwóch produktach i przeszło mi :D Składy fajne, cena jeszcze lepsza. Ale mam w użyciu peeling i żel pod prysznic - te sztuczne zapachy to jest coś co mnie już wręcz odstręcza. Mam dość, a jeszcze nawet ich nie skończyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Jesteś niemiła :P
      A tak na serio to im czasem odbija i coś im nie pasi. Teraz np. tak mam, nijak na wiosnę nie chcą współpracować.
      A co do marki - może źle trafiłaś? Peeling miałaś ten w pudełeczku czy w tubce? Bo te cukrowe w pudełku są genialne :)
      Może warto dać im jeszcze szansę a nie uprzedzać się tak jak do mnie? :D

      Usuń
    2. Haha, być może już się za bardzo rozbestwiłam pracując na olejkach eterycznych. Albo jestem bazowo przewrażliwiona na punkcie zapachów -.- Mam słoiczkowy peeling. I wciąż jestem sceptyczna :D No ale ok, nie wykluczam, że może kiedyś jeszcze dam im szansę. Jakiejś wanilii czy jaśminowi :D
      Co do włosów to myślę, że nasze kłopoty są nieporównywalne :D Choć pewnie masz rację, mi jako posiadaczce cienkich i plaskatych włosów wydaje się, że takie kręcone jak Twoje wyglądają pięknie już z rana ;) A to pewnie też wymaga pracy. Tak czy inaczej Twoje fryzury z insta na zawsze pozostaną w mojej strefie marzeń :D Tymczasem mój wiosenny ciężki włosowy okres spędzam z.. gumą do włosów. Jestem już wręcz bliska używania kleju do tapet byleby zachowały jakiś kształt ;D A co jest nie tak z Twoimi? ;D

      Usuń
    3. Aj Ty sceptyku niedobry :P Waniliowy balsam do ciała już skończyłam :)
      Gumę do włosów kiedyś używałam namiętnie do momentu aż się nauczyłam czytać składy xD
      Moje są piękne do ramion a poniżej jest spuszona strzecha bez ładu i składu. Możnaby opitolić nożyczkami :P Ale powoli coś im się poprawia choć po całości teraz jest tak, że jest loki a wokół niego spuszone siano. I tak wokół każdego :D To nie jest ładne :P

      Usuń
  8. Moje włosy nie przepadają za naturalnymi produktami, jest niewiele kosmetyków, które zapewniły świetne efekty, ale z twojej opinii wnioskuję, że produkt może być akurat tym wyjątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska zbiera naprawdę różne recenzje :) Ma jednak tak dobry skład, dostępność i cenę, że grzechem byłoby nie spróbować :D

      Usuń
  9. Uwielbiam te kosmetyki, w szczególności wanilie. Obserwuję.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szykuję jego recenzję i myślę, że będziemy podobnego zdania :)

      Usuń
  10. Ooooo ocena rzeczywiście zachęca do zakupu, jak i cena :) Nie znam jej, ale pewnie wypróbuję jak pokończę wszystkie które mam rozpoczęte :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nic od nich nie miałam ale już sie szykuje do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w wielu kwestiach się zgadzałyśmy, więc aż jestem ciekawa Twoich wrażeń.
      Ja tu czekam jakby co :)

      Usuń
  12. Uwielbiam ich produkty bo są dobrej jakości i w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi super, ciekawe jakby się sprawdziała u mnie :D z tej firmy jeszcze nic nie miałam, więc nie mam nawet porównania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zachęcam do zapoznania się z tą marką :) Może pozytywnie Cię zaskoczy tak, jak mnie :)

      Usuń
  14. Ubzdurałam sobie, że marka jest badziewna.. ale to wina tego, że ich opakowania i ich wygląd kojarzą mi się z czymś czego kiedyś używałam i było okropne :-D Z całą pewnością marka jest na mojej liście.. ale myślę, że zacznę od peelingów do ciała :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te opakowania właśnie urzekły :D A peelingi to dobry wybór :)

      Usuń
  15. U mnie w zbiorach czeka na swoją kolej jasminowa. Ta wygląda zachęcająco ale moje włosy nie lubią się z miodem więc nie ryzykowalam. Choć za taką cenę można się skusić i w najgorszym wypadku do golenia nóg zużyć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie przepadają za miodem a ta im pasuje wyjątkowo :)

      Usuń
  16. Chciałam ją przetestować, ale ma kokos :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma też miód, który moim nie zawsze odpowiada a ta maska sprawdzała się genialnie za każdym razem :)

      Usuń
  17. Nigdy nie miałam okazji używać tych masek, a są tak tanie, że mam ochotę po nie sięgnąć :D teraz, kiedy mam włosy o niższej porowatości powinna się sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam niskopory, więc możliwe, że będziesz tak zachwycona jak ja :D

      Usuń
  18. Koniecznie muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie raz widzę tą markę jak robię zakupy w Tesco :P Ostatnio na promocji widziałam ich produkty po 5 i 7 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę... W takich cenach są online :) Zbankrutowałabym :)

      Usuń
  20. Czy ta maska nadaje sie do nawilzania skory glowy, czy tylko na wlosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że mogłaby się sprawdzić, ale pytanie czy nie masz wrażliwego skalpu albo ze skłonnościami do przetłuszczania. Gliceryna jest wysoko, głowa może zareagować różnie.

      Usuń
  21. Jaki jest to rodzaj odżywki ? Humektantowa czy emolientowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dość zrównoważony właśnie humektantowo - emolientowy skład, ale chyba troszkę bardziej uderza w emolienty :)

      Usuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka