Akcja Włosomaniaczek: 30 dni dla włosów! Przyłączam się do Anwen i innych wytrwałych :)

http://hairwitchproject.blogspot.com/2017/04/akcja-wosomaniaczek-30-dni-dla-wosow.html
 
Dziś będzie krótko i na temat.
Znowu.
Okazuje się, że jednak potrafię tak pisać :)

Całe życie jestem "out of sync"...
Akcja włosomaniaczek rozpoczęła się z początkiem kwietnia i co poniektórzy zauważyli moją chęć do niej dołączenia na Instagramie.
Oczywiście 3 dni po jej rozpoczęciu.

Myślę jednak, że warto akcję rozkręcić dalej, mimo sześciu dni "poślizgu" - w końcu grafikę można wypełnić "do tyłu" i jeszcze się załapiecie :)
Cały szkopuł to zapisać się u Anwen i skrupulatnie wypełniać poniższą ankietę:

kalendarz | efekty | terminarz

Ja rozpoczęłam i niech poniższe zdjęcie będzie dla Was wstępem do najbliższego postu aktualizacyjnego z dodatkowym opisem zaniedbanego ostatnio Kudłatego SPA :)

czarne włosy | kręcone | pielęgnacja | loki
 
A Wy bierzecie już udział w akcji czy macie zamiar dopiero się skusić? :)

26 komentarzy :

  1. Niby moje włosy potrzebują regeneracji, ale nie wiem czy to by na nie działało. Myję je co 3-4 dni i wtedy daję maskę bądź odżywkę, a nie chcę też przy nich zbyt często majstrować.
    Czekam na Twoje efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowanie zmieszczę na pewno :) Oby było czym się pochwalić :D

      Usuń
  2. Ambitny plan :D wytrwalosci zycze i cudownych efektow!

    OdpowiedzUsuń
  3. W akcji udziału nie wezmę, ale mimo wszystko postaram się wyjątkowo mocno zadbać o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli taka Twoja indywidualna akcja, o! :)
      To ja trzymam kciuki :)

      Usuń
  4. Czekam na wyniki i życzę wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba też nie zgłoszę się do akcji, ale plan sobie wydrukuję i będę skrupulatnie uzupełniać :D ostatnio nie wiem co mam robić z moimi włosami, zmieniły się o 180 stopni ;/ Do tego pojawił się łupież i swędzi mnie skalp, podejrzewam, że to reakcja na nadejście wiosny i mam nadzieję, że niedługo uda mi się to zwalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też coś świrują i nie wiem o co im chodzi :/ Podejrzewam wiosnę i mam nadzieję, że niebawem nadejdzie spokój...

      Usuń
  6. Przyznam się, że gdyby nie Twój wpis to pewnie bym o tym nie przeczytała :D Przemknęło mi to info gdzieś już faktycznie, ale moja ostatnia akcja u Anwen zakończyła się sromotnym niepowodzeniem.. Okazało się, że byłam zbyt leniwa, żeby opisywać efekty :/ Wierzę jednak, że Tobie się uda :D A przede wszystkim, że znajdziesz sposób na humory włosów :D (ps. weź mi też znajdź)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spróbuj dołączyć jeszcze raz? :)
      Kurczę... Może na Twoje też bym coś wymyśliła, ale potrzebowałabym więcej informacji na ich temat :) Możesz napisać mi np. maila.

      Usuń
  7. Ooo ja też, też chcę wziąć udział !
    U mnie opoznienie 8 dniowe, ale akurat 4 dni pod rzad codziennie robilam cos dobrego dla wlosow, wiec nie jest zle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz tylko trzeba sobie przypomnieć co dokładnie robiłaś i akcja nadrobiona :D

      Usuń
  8. Świetna akcja,ja na starcie wiem że nie dam rady i zostanę póki co przy standardowym dbaniu o włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam - nie warto się zarażać! :) A może akurat by Ci się udało? :)

      Usuń
  9. Akcja super :) A więc wytrwałości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, akcja ciekawa, będę śledzić rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiła bym się ale niestety znając moją wytrwałość.... Będę śledzić Twoje efekty :-)bo włosy masz piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W diecie jesteś wytrwała to może w pielęgnacji też byś dała radę? :D

      Usuń
  12. Wzięłam udział :) Już nawet wrzuciłam podsumowanie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Zaraz zajrzę!
      Moje dopiero w opracowaniu :D

      Usuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka