Powitanie jesieni - wrzosy wokół mnie i 4-letnia sukienka z Szachownicy na mnie. Bądź piękna za grosze i to jeszcze w duchu less waste!

 jesień | wrzosy | fotografia | macro | natura

Nieczęsto na tym blogu poruszam tematykę modową. Teraz już wiecie dlaczego - po prostu o czym ja bym miała pisać, jakie wymyślne zestawy co tydzień komponować, kiedy w jednej sukience zaiwaniam co najmniej przez kilka lat? :)

Nie uważam się za ciuchowego ignoranta, jednak moja garderoba jest dość skromna, bazuje na klasycznych krojach i kolorach, które po prostu nosi się latami. Wyjątek stanowi część sportowa - tam jest tego odrobinę więcej, ale to ze względu na różne aktywności i to uprawiane w różnych warunkach atmosferycznych.

Dzisiaj macie przykład takiej stylizacji - prosta sukienka, która kosztowała mnie 50 zł i została kupiona ponad 4 lata temu. Można nosić ją wiosną, latem a nawet jesienią jak przyozdobimy odnóża rajstopami. Do balerin, niewysokich obcasów lub (tak jak ja dzisiaj) do adidasów. 

Przywitałam z nią tegoroczną jesień na słonecznym polu dzikich leśnych wrzosów, z którymi fajnie się komponowała kolorystycznie. Niech zatem zakończy się już to bajdurzenie i przemówi obraz :)

less waste | jesień | wrzosy | fotografia | natura | sukienka | stylizacja | włosy kręcone | loki | brunetka

less waste | jesień | wrzosy | fotografia | natura | sukienka | stylizacja | włosy kręcone | loki | brunetka

less waste | jesień | wrzosy | fotografia | natura | sukienka | stylizacja | włosy kręcone | loki | brunetka

Autorem zdjęć jest niezastąpiony @ photosensitive_fury i z dedykacją od niego macie tutaj takiego przyjemniaczka do wymiziania :)

jesień | wrzosy | fotografia | macro | natura

Cudowności,

92 komentarze :

  1. stylizacja, jak i zdjęcia przepiękne i klimatyczne, szkoda tylko, że pewnie już takiej pogody nie będzie ;/ Co do garderoby - mam tak samo. Stonowane kolory, najlepiej jeśli to kolor czarny hah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Myślę, że jeszcze będzie złota jesień - ja w nią mocno wierzę, bo marzą mi się zdjęcia w krótkim rękawku na tle złotych liści xD
      A czerń uwielbiam, tylko niestety wtedy zlewa się z kudłami - w spiętych włosach i czerni jest zdecydowanie lepiej ;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, sukienka też sliczna,ale włosy masz wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) sukienka jest ponadczasowa, ma ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak - sukienka ma taki krój, że w sumie za kolejne 4 lata będzie cacy o ile ten wzór się nie spierze. Chociaż... może wtedy też będzie mieć swój charakter :D

      Usuń
  4. Piękne zdjęcie :) Twoje włosy wyglądają cudownie ❤️ Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię nosić te sama ubrania latami, łatwo się przyzwyczajam i jest mi smutno, gdy się uszkodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Są cudowne :) Kreacja też bardzo pasuje do tego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :)
      Do zdjęć przykładam dużą wagę, więc tym bardziej cieszy mnie jak to dostrzegasz <3

      Usuń
  7. Fajna sukienka i piękna miejscówka na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Było pięknie - dzikie leśne wrzosowisko, które ciągnęło się aż po horyzont to było moje marzenie i udało się takie cudo znaleźć <3

      Usuń
  8. Wow! These are amazing pictures. The dress is very pretty.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niekiedy najzwyklejsze ubrania kupione za grosze w sieciówce wytrzymują dłużej niż takie na które trzeba wydać majątek.. tu jest tego przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Chociaż raz była szyta, ale jak na tyle lat to jestem w stanie w pełni jej to wybaczyć i zapomnieć ;)

      Usuń
  10. Haha, z tych samych względów nigdy nie byłabym blogerką modową, ja po prostu nie lubię mieć za dużo ubrań ;) Faktycznie w szachownicy można kupić niekiedy niezbyt drogie ubrania, które wytrzymają lata.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię dobrze wyglądać, ale bardzo często zdarza mi się po prostu wracać do ulubionych elementów/zestawów, bo też nie przepadam za wielogodzinnymi rozkminami pt. "Co na siebie włożę?" :D

      Usuń
  11. Ja też mam szafie bardzo dużo ubrań, które służą mi już kilka sezonów i nadal dobrze wyglądają :) Szachownicę bardzo lubię, bo można tak znaleźć ubrania dla całej rodziny w przystępnych cenach. Piękne zdjęcia! U nas szaro, buro, aż marzę o wiośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też bardzo często tam coś kupujemy (poza bielizną, bo jest tragicznej jakości i wykonania :D). Cieszę się, że zdjęcia się podobają, ale słoneczna pogoda jeszcze przyjdzie ;) Warto poczekać, bo wiosna (choć piękna) w słońcu nie mieni się takimi odcieniami złota :D

      Usuń
  12. TAk piękna ciepła odsłona jesieni. Piękne zdjęcia. Swoją drogą też mamm w swojej szafie sporo rzeczy z nazwijmy to długoletnim stażem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wtedy wyjątkowo słonecznie, ale liczę, że takie okoliczności powrócą już niebawem, ale dla odmiany - ze wszystkimi odcieniami złota na drzewach :)

      Usuń
  13. Przepiękna sesja i twoje loczki urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna sukienka :) Ja również chodzę w niektórych ciuchach parę lat, ale skoro są wygodne to co zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś jest dobre, trzyma się i nadal pasuje to przecież żal wyrzucać.
      Dla mnie pieniądze w końcu nie rosną na drzewach :D

      Usuń
  15. Też mam podobnie z sukienkami. W klasycznych można latać latami 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      Ja miałam wtedy dobry rzut, bo kupiłam w Szachownicy jeszcze jedną taką klasyczną granatową w małe białe groszki - też mi służy wciąż i wciąż :D

      Usuń
  16. Sukienka jest obłędna, nawet nie widać po niej, że jest z tobą już 4 lata. A pszczółka wyszła fenomenalnie :D U nas jesień okazała się, bardzo deszczowa znowu... Miłego Wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Taaak - pszczela modelina w pełni się spisała i nawet ładnie J. zapozowała :D

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia! Bardzo mi się podobają. Bardzo ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta sukienka :D W ogóle wszystko się tak ładnie komponuje :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję - cieszę się, że dostrzegasz takie szczegóły :D
      <3

      Usuń
  19. Jakie śliczne zdjęcia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  20. iii ale przepiękne zdjęcia:) CUDO! Modelka pierwsza klasa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! Modelina nam się udała - wyjątkowo chętnie pozowała :D

      Usuń
  21. Uwielbiam wrzosy. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy podobnie - najbardziej jednak podobają mi się te dzikie :)
      Do domu nie kupuję, bo po pierwsze to nie ten sam urok a po drugie... pożera je kot :D

      Usuń
  22. piękne zdjęcia na złotą jesień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Na kolejną złotą odsłonę właśnie czekam niecierpliwie :D

      Usuń
  23. Cudowne zdjęcia i jaka ładna sukienka :) Ja w swojej kolekcji mam sukienkę, która mam aż od podstawówki czyli jest ze mną jakieś 13 lat i o dziwo wciąż się w nią mieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A widzisz - musi być mega porządnie wykonana, że tyle czasu Ci towarzyszy. Ja w ciuchy z podstawówki bym się nie zmieściła na długość, ale na szerokość by... wisiały xD

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak!
      Cóż - mamy ze sobą wiele wspólnego i wiem to nie od dziś :D

      Usuń
  25. Ależ pięknie :) zawsze wiedziałam, że Iwony mają dobry gust :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia. Dobre dopasowanie wrzosy i ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje niektóre ubrania mają nawet po 10 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kadry, urocza sukienka :) Też mam kilka sukienek, które noszę już kilka ładnych lat.
    I bardzo mnie to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna sukienka :) Też mam takie "wiekowe" ciuchy, ale skoro je lubię, to dlaczego się pozbywać...

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna sukienka, zdjęcia wyszły naprawdę pięknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sesja :) Uwielbiam takie zdjęcia w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna jesień i śliczna Ty, lubię od czasu do czasu wpaść do Szachownicy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Tak, w Szachownicy można dorwać czasem naprawdę fajne ciuchy z grosze :)

      Usuń
  33. Śliczne zdjęcia . Sukienka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam Cie kochana! <3
    Piękne zdjęcia, piękna stylizacja i te loki ♥ mogłabym patrzeć na nie non stop!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dobra sukienka to można nosić kilka lat! Mam kilka takich rzeczy, które mi trudno zastąpić, gdy już się zniszczą ze starości lub... z których wyrosnę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na szczęście nie rosnę, co najwyżej mogę urosnąć wszerz :D

      Usuń
  36. Pięknie wyglądasz! Nie spodziewałabym się, że ta sukienka ma tyle lat. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miło mi to czytać, tym bardziej, że nie jest prana w Perwollu xD

      Usuń
  37. Gdzie taką piękną jesien mamy? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne i profesjonalnie wykonane zdjęcia. Sukienka też mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ci ślicznie - J. stanął na wysokości zadania :)

      Usuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka