Masło do ciała Cien o zapachu Mango - jak zasmakowało mojej skórze?

Bohater dzisiejszego postu został kupiony swego czasu pod wpływem chwili i...promocji ;) Nigdy jakoś nie ciągnęło mnie do Lidlowych kosmetyków, ale jakoś tak rączka sama sięgnęła po niego na półkę ;)

Czy ten spontaniczny zakup był strzałem w 10? 
Zapraszam dalej :)

MASŁO DO CIAŁA MANGO
Cien Bodycare

http://hairwitchproject.blogspot.com/2016/07/maso-do-ciaa-cien-o-zapachu-mango-jak.html

OPIS PRODUCENTA

* Pielęgnuje i rozpieszcza skórę suchą i normalną.

* Wygładza skórę i sprawia, że jest bardziej napięta.

* Dla gładkiej i delikatnej w dotyku skóry o lekkim zapachu mango.

Wskazówka: Ciepła kąpiel otwiera pory. Po ciepłej kąpieli wmasować masło w całe ciało. Dzięki temu działa jeszcze intensywniej.

Produkt kosmetyczny - tylko do stosowania zewnętrznego! 

SKŁAD

Aqua, Glycine Soja (Soybean) Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Magnifera Indica (Mango) Seed Butter, Myristyl Myristate, Olea Europaea (Olive) fruit Oil, Panthenol, Dicaprylyl Carbonate, Phenoxyethanol, Stearic Acid, Parfum, Carbomer, Tetrasodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Pentaerythrityl Tetra - di - T - Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Citric Acid, Sodium Hydroxida.

 
DOSTĘPNOŚĆ I CENA 

Masło stacjonarnie możemy "dorwać" oczywiście w Lidlu. Nie widziałam go u siebie w stałej ofercie. Kiedy się pojawia kosztuje ok. 14,99 zł za 400 ml. Ja moje zgarnęłam w promocyjnej cenie w okolicach 8 zł :)

MOJE ODCZUCIA
Na recenzowane dziś masło miałam ochotę jeszcze przy regularnej cenie. Miałam wtedy jednak w domu jakieś "zapasy", więc zrezygnowałam. Po promocji zabrałam je jednak z radością :)
Przede wszystkim zwróciłam uwagę na skład, który (o dziwo) nie jest najgorszy :) Jeszcze przed zapachem mamy kilka naturalnych składników, które cieszą oko. przede wszystkim w tym produkcie cieszy jednak...zapach. Oj tak - dla mnie jest wręcz boski! :)
Jego aplikacja jest niezwykle przyjemna - gęsta, aczkolwiek delikatna konsystencja zmiękcza i głęboko odżywia skórę jednocześnie szybko się wchłaniając. Podczas nakładania nic się nie maże a na skórze pozostaje lekki film. 
A to wszystko w otoczeniu nieziemskiego tropikalnego zapachu :)

Skóra po jego użyciu jest długotrwale nawilżona. Nie straszny jej wiatr, mróz i...basen ;) Nawilżenie trzyma się nawet do końca następnego dnia. Podobnie jak na ubraniach trzyma się zapach :) Masło nie podrażnia wręcz łagodzi podrażnioną skórę.

Myślę, że kiedy znów pojawi się w ofercie - ponownie trafi w moje ręce. Chciałabym również wypróbować inne warianty - kokosowe czy czekoladowe. Aż jestem ciekawa czy zachwyciłyby mnie tak jak Mango :)


Moja Ocena: 5/5

Stosowaliście któreś z maseł Cien? Też Was tak zachwyciły?

Buziak,
Iwona.

21 komentarzy :

  1. Kurcze właśnie nie ma go w moim lidlu w Niemczech ;/ a strasznie chciałam go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że do Lidla jakoś mi nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zazwyczaj też, ale czasem świeże pieczywko kusi i się tam pojawiam :D

      Usuń
  3. Miałam to maselko w wersji kakaowej i naprawdę miło je wspominam. Jak na tę cenę to bardzo przyzwoity produkt no u fajny słoik do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będę polować na to kakaowe :) Może jeszcze się pojawi :)
      Słoik jest przepiękny, tylko że raz rąbnął mnie w kość tak niefortunnie, że palca nie mogłam zgiąć :D

      Usuń
  4. O nawet nie wiedziałam, że w Lidllu takie ,masła są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych masełek, ale kusiła mnie wersja kokosowa. Na razie trzeba jednak zużyć chociaż część zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze masełka Cien, ale ten wariant chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować ten słoiczek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie, muszę teraz za każdym razem jak będę w lidlu, podejść do działu kosmetycznego i sprawdzać cenę :D kupie na pewno jak bedzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach mango w kosmetykach ! :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tropikalny zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio mango króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie opakowania :) Jeśli będzie w promocji, bez wątpienia je kupię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda mega apetycznie :) uwielbiam mango

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie pędzę, aby go zakupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dbam za bardzo o ciało :/ ale kokosowym bym sie wysmarowała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna cena, dostępność no i jeszcze mango. <3
    Opakowanie też można potem wykorzystać, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham kosmetyki Cien, lotion do ciała to już nawilżający obłęd. Maseł nie miałam (w Anglii się chyba nie pojawiają, meh), ale lubię Cien za fajne składy, piękne zapachy i bardzo dobre działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam je, a słoiczek bardzo przydatny po zużyciu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka