Kudłate SPA (19) + Włosowa Aktualizacja (7) - pierwsze zdjęcia po cięciu.

Nadszedł czas najwyższy aby udokumentować ostatnie cięcie :)

Ogólnie kudły zostały postopniowane mocno, na pierwszy rzut mojego oka to nawet za bardzo :) Biorąc jednak pod uwagę, że odwiedzam fryzjera raz na pół roku - dość szybko odrosną i za ok. miesiąc powinny zacząć układać się tak, jak chcę :D

http://hairwitchproject.blogspot.com/2016/03/kudate-spa-19-wosowa-aktualizacja-7.html
Pielęgnacja dość minimalistyczna - nie było żadnego olejowania, naftowania...Lenistwo czasem przeważa, jak widać ;)

Mycie - dwukrotne mydłem cedrowym Babuszki Agafii (KLIK)* , końcówki zaś Kallosem Blueberry (KLIK)*.
Odżywianie - maska Biowax Caviar (KLIK)* + Kallos Blueberry (Biovaxa nie wystarczyło już na cały kompres ;]) na ok. 30 minut.
Stylizacja - Kallos Blueberry jako odżywka b/s, żel Syoss Max Hold (KLIK)* + olej kokosowy na końcówki.


Trzeba moim zdaniem je porządnie dopieścić wreszcie, bo cały czas czasu brak :)

A jak tam Wasze włosiska marcowe? :)

Buziaki,
Iwona.

link jest afiliacyjny - nie wpływa na cenę jaką płacisz, ale ja mam z tego procent

39 komentarzy :

  1. U mnie niestety wystąpiło straszne przesuszenie na końcówkach, jakiś błąd w pielęgnacji ;/Ale walczę z tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę...Przykro mi :( Może udałoby mi się jakoś pomóc?

      Usuń
  2. moje włosy mnie strasznie wkurzają. Są mega suche, ale walczę z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te Twoje piękne kudełki :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótkie czy długie i tak Ci pięknie w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są i jak lśnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, pierwszy raz od kilku dobrych miesięcy, wyprostowałam włosy i się załamałam. Pomimo listopadowego ciecia, końcówki są w przeokropnym stanie - na pokręconych włosach nie było tego aż tak widać...Trochę doła złapałam z tego powodu...
    A co do postu - włosy po ścięciu, według mnie, prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie prostuję, ale końcówkom przyglądam się dokładnie :)

      Usuń
  7. U mnie też lenistwo wygrywa i pielęgnacja jest skromna bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba wystopniuje na lato włosy bo wtedy nie będzie mi tak gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy chorowały rzem ze mną przez ostatnie dwa tygodnie:(
    Twoje włoski super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie fryzurki, sama marzyłam o podobnych lokach bardzooo długo zanim zaakceptowałam swoją prostą cieniznę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful blog :) happy Sunday!
    I am new follower :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, but you don't follow me ;)
      I can't see you in my list of followers ;)

      Usuń
  12. Włosowych problemów brak :) dobra maska, serum i do przodu :)
    Zapraszam na nowy post Clarins olejek do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne włoski. W krótkich też ci do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że i tak szybko odrosną ;)

      Usuń
  14. Moje włosy ciągle w tym samym stanie, czyli krytycznym xD Chyba muszę się przyzwyczaić, że nic im nie pomaga.
    U mnie wizyta u fryzjera odbywa się raz na rok... Zazwyczaj ścina więcej niż chcę, a potem włosy długo odrastają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zmienić fryzjera :) Ja nie mam problemów z końcówkami a włosy i tak ścinam co najmniej 2 razy do roku. Prawidłowo powinno się to robić co ok. 3 miesiące.
      Fryzjer raz na rok to zdecydowanie za mało, tym bardziej jeśli są z nimi trudności i trzeba pracować nad kondycją ;)

      Usuń
  15. właśnie sobie zdałam sprawę, że dawno nie robiłam aktualizacji włosów na blogu

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ostatnio końcówki się przesuszyły. Na Twoje włoski nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to czasami jest z tymi końcówkami. Może trzeba porządnie naolejować? :)

      Usuń
  17. Mimo minimalistycznej pielęgnacji włosy wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahhah :) użyłam dokładnie tych samych produktów ostatnio :D a włoski są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne przed i po cięciu *-* Powiem to po raz tysięczny, ale blask mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  20. pogoda sie ciagle zmienia wiec niezbyt to sprzyja kondycji wlosow :(

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie z włosami całkiem nieźle, ale końcówki domagają się wizyty u fryzjera. Może nie są rozdwojone, ale to jeszcze pozostałość po farbowaniu i denerwuje mnie ich ciągła suchość, z którą nie radzą sobie nawet sera czy oleje :x

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach te loki... Zabójczo pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna fryzura! :)) Kilka lat temu też zrobiłam sobie porządne ścięcie włosów i nie żałuję ponieważ od tego czasu bardzo się wzmocniły i lepiej wyglądają ;)

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wypróbować kallosy jako odżywki bez spłukiwania :)
    Farbujesz włosy czy to Twój naturalny kolor? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na pół roku lub rzadziej "podbijam" kolor henną :)

      Usuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka