Kudłate SPA (6) w środku tygodnia.

Witam Was w ten chłodny wieczór :)

Szybki post o szybkiej pielęgnacji - w ubiegły weekend włosom nie zostało dogodzone, więc delikatnie starałam się nadrobić wczoraj :)


Olejowanie - olej kokosowy na ok. 2 godziny przed myciem, choć tak naprawdę użyłam go przede wszystkim jako ochronę, gdyż wybrałam się na basen :)
Mycie - OMO - jako O odżywka Kallos Latte, szampon Isana Urea z mocznikiem.
Odżywianie - maska Fructis "Gęste i Zachwycające" na ok. 30 minut.
Stylizacja - odrobina odżywki Balea do loków, żel Bielenda Czarna Rzepa + kropla oleju kokosowego na końcówki.

Mimo chłodu, płaszczy i szalików skręt na razie ma się całkiem nieźle. 
Zdjęcia, z powodu braku lepszych warunków, robione w sztucznym świetle z włosami, które już odrobinę straciły kształt :)

Uściski dla Was :)
Iwona.

28 komentarzy :

  1. Królestwo i ręka księcia za takie loki! ;) przeeeepięęękneeee!

    OdpowiedzUsuń
  2. one straciły kształt ? :) przecież wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale rano przed wyjściem wyglądały lepiej :) Pod koniec dnia są miejsca z puchem i delikatnym "rozkręceniem" ;]

      Usuń
  3. cudowne loki! <3 gdybym wycieniowała włosy to też uzyskałabym pełniejszy skręt :D ale nie jestem do końca przekonana cieniowaniem, ponieważ częściej noszę lekkie fale, niż zakręcam loki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trafić na fryzjera, który dobrze wycieniuje...jak sobie nie poradzi to potem wygląda się jak wyskubana kura :/

      Usuń
  4. Dołączam się do wypowiedzi wyżej :) ja tu nie widzę straty kształtu, jak dla mnie świetne loki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Skręt wygląda rewelacyjnie, a same włosy pięknie się błyszczą. Ewidentnie ten zestaw pielęgnacyjny bardzo im przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Będę musiała pamiętać - ciekawe czy basen też mam powtarzać żeby się tak układały ;)

      Usuń
  6. Jakie Ty masz cudowne te loczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olej kokosowy :) Pięknie się kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie pokręcone :D moje loczki nie przepadają za olejem kokosowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podobno loki albo kokosa kochają albo nienawidzą :D
      Nic pośrodku ;)

      Usuń
  9. Włosy zapewne wybaczyły, że w weekend ich nie rozpieściłaś ;) Śliczny skręt, ale to wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy się z olejem kokosowym nie lubią, ale Twoje loczki wyglądają po nim przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie Ci się kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny skręt! Zazdroszczę bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne loki! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka