Broumovske Steny - dlaczego warto odwiedzić naszych czeskich przyjaciół?

góry | krajobraz | Czechy | podróże | Broumovske Steny
 

Polskie góry są piękne bez dwóch zdań. Gdybym mogła to z Tatr najchętniej bym nie wracała lub rzuciła wszystko i pojechała w Bieszczady. Prawda jest jednak taka, że biorąc pod uwagę moje miejsce aktualnego radosnego bytowania (Dolny Śląsk) - do tych pasm mam dalej niż do granicy z Czechami. 

Od pewnego czasu zaczęliśmy z J. właśnie tę sposobność wykorzystywać i planować łazikowanie poza dotychczasowe pobliskie Sudety czy Karkonosze. Tak się akurat doskonale składa, że nasi sąsiedzi także mają czym się pochwalić jeśli chodzi o formacje skalne i dziś zabieram Was na tytułowe Broumovske Steny we wczesnojesiennej odsłonie. Niech zatem nie przemówi słowo a... obraz


góry | krajobraz | Czechy | podróże | Broumovske Steny

góry | krajobraz | Czechy | podróże | las | Broumovske Steny

góry | krajobraz | Czechy | podróże | Broumovske Steny

góry | krajobraz | Czechy | podróże | loki | włosy | kręcone | Broumovske Steny

góry | krajobraz | Czechy | podróże | Broumovske Steny

góry | krajobraz | Czechy | podróże | loki | włosy | kręcone | las | Broumovske Steny

góry | krajobraz | Czechy | podróże | Broumovske Steny

góry | krajobraz | Czechy | podróże | loki | włosy | kręcone | Broumovske Steny

Autor zdjęć: @photosensitive_fury

Tymi obrazami raczę Was w trakcie pandemii kiedy nie możemy odwiedzić naszych czeskich sąsiadów. Myślę jednak, że kiedy znowu będzie normalnie (bo przecież być musi!) to te zdjęcia zachęcą Was do niewielkiego opuszczenia granic. Tym bardziej, że na tym uwiecznionym wypadzie udało nam się poznać zaledwie ok. 1/3 tytułowych Broumowskich Ścian...

16 komentarzy :

  1. Sądzę, że zdecydowanie kiedyś ich odwiedzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto :D A Broumowskie Ściany to tylko niewielka część atrakcji :)
      Ich Skalne Miasta to też cudeńka <3

      Usuń
  2. Ale tam pięknie! Śliczne widoczki na tych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wyjątkowo urodziwie!
      Nawet nie podejrzewałam, że będę kiedyś tak za Czechami tęsknić jak teraz.
      Ale jak już wszystko wróci do normy to dopiero będzie radość :D

      Usuń
  3. Super ! Ja miałam okazję być dwa razy u naszych sąsiadów Czechów i byłam mega pozytywnie zaskoczona. Słowacja jest też piękna , polecam tatry słowackie przepiękne widoki !!!
    Super ujęcia , aż zatęskniłam już za latem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowacka strona Tatr to moje marzenie. Myślę, że do spełnienia, tylko nie wiem kiedy :D
      A lato coraz bliżej <3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego tak bardzo chcę tam wrócić i zobaczyć dalszą część Broumowiska <3

      Usuń
  5. Jak pięknie, zdjęcia magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Aniu. Mam nadzieję, że zachęciłam :)

      Usuń
  6. Jak pięknie! Kocham góry, czuję przy nich taki spokój, wyciszam się.
    W weekend jedziemy w Tatry, mam nadzieję, że śnieg na mnie czeka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Tatry! Marzą mi się zimową porą, ale na razie dopiero co trochę skorzystałam z ich uroków latem :D Zobaczymy jak to będzie. Tobie życzę cudownych warunków!

      Usuń
  7. Oj tak, polskie góry są przepiękne. W Bieszczadach byłam dwukrotnie, raz w Tatrach i kilkukrotnie w tych zachodnich partiach gór, gdyż mam rodzinę w okolicach Gór Izerskich. Marzy mi się, aby pojechać na Dolny Śląsk jeszcze raz i zahaczyć o Czechy, gdyż w Czechach byłam jedynie jako małe dziecko. Może wkrótce to się uda :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubóstwiam Izery po polskiej stronie! Są to łatwe a jednocześnie bardzo malownicze szlaki i staramy się tam zawitać przynajmniej raz do roku :)
      Na Czechy naprawdę warto się przejść, mają wiele atrakcji, nie tylko Boroumowisko :)

      Usuń
  8. Strasznie tęsknię za górami. Mieszkam teraz w Warszawie, gdzie jest tak bardzo płasko dla góralki. :-)
    Co gorsza, przez pandemię już od dawna nie odwiedzałam rodzinnych stron. Nie mogę się doczekać, aż znów tam pojadę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jeśli na tych terenach wciąż jest Twoja rodzina to nic nie stoi na przeszkodzie aby odwiedzić :D
      Ja w Warszawie czuję się jak stłamszony dzikus, więc podziwiam góralkę, która tam się osiedliła :)

      Usuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka