Aktualnie na paznokciach - pomarańczowa czerwień z błyskotką :)

http://hairwitchproject.blogspot.com/2016/10/aktualnie-na-pazurkach-pomaranczowa.html
 
Dziś czas na kolejne hybrydy :) 
Za oknem zbliża się już jesień, więc czerwień wspasowuje się w ten klimat idealnie. Żeby jednak nie było tak "sztampowo" przełamałam ją małą błyskotką i myślę, że efekt jest nawet zacny :)
Baza i top to oczywiście już tradycja - Semilac w pełnej krasie :)



Czerwień to niekończący się Tifton - nr 16 ;)
Złotko to natomiast doskonale znany nr 037 - Gold Disco :)


Rekwizyt stanowi moje ukochane i jedyne w swoim rodzaju piwo Piernikowy Foch produkowane przez Browar Rzemieślniczy Jan Olbracht --> KLIK


Jak Wam się podoba taka odrobinkę przełamana czerwień? :)

32 komentarze :

  1. Złotko bardzo mi się podoba. Mam coś podobnego z Essence i lubię go łączyć z odcieniami beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyskotka w towarzystwie czerwieni świetnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O takim piwie nie wiedziałam :D
    Mani bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam aktualnie taki sam odcień czerwieni:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory !
    I piękny wygląd bloga :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Mam dzięki Tobie zapewniony dobry humor na cały dzień :))

      Usuń
  6. Lubię czerwienie na paznokciach - są takie kobiece i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie, czerwień jest moim ulubieńcem zaraz po różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przepadam za bardziej zimnymi odcieniami czerwieni, ale ta akurat super komponuje się z tym złotkiem :) bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zimne odcienie też są ok, ale ostatnio właśnie do tych ciepłych mnie ciągnie :)

      Usuń
  9. Piękne pazurki, nie wiem dlaczego ale tak trochę skojarzyły mi się z Bożym Narodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz rację - klimat troszku świąteczny. Może w grudniu powtórzę :))

      Usuń
  10. Według mnie ślicznie wykonane, idealnie na jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, fajne połączenie ze złotym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pazurki, ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny manicure. Jak dla mnie to taki andrzejkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W sumie masz rację - na Andrzejki by się nadał :D

      Usuń
  14. super połączenie, też bardzo lubię te kolorki z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie kolorów. Złoto fajnie współgrałoby z granatem - znamy tylko podstawowe nazwy kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z granatem rzeczywiście mogłoby być super :) Może z czasem spróbuję :)

      Usuń
  16. Połączenie bardzo eleganckie :). Bardziej kojarzy mi się z jakąś okazją niż codziennym manicure :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na żywo nie wygląda aż tak "dystyngowanie" :)

      Usuń
  17. Podoba mi się takie połączenie kolorystyczne, bardzo kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka