Fotorelacja z konferencji dla blogerów organizowanej przez WroBlog - 27.08.2016 r.

http://hairwitchproject.blogspot.com/2016/08/fotorelacja-z-konferencji-dla-blogerow.htmlJak wspominałam Wam już wcześniej - udało mi się zostać jedną z uczestniczek konferencji dla blogerów organizowanej przez WroBlog. Dzień wczorajszy był zatem pełen wrażeń :)


Słownie nie będę Was dziś zamęczać - większość ujrzycie na zdjęciach :)

Ludzi było całkiem sporo:





Mieliśmy okazję skosztować swego rodzaju nowości - kawy Cold Brew Coffe oraz naturalnych soków. Jak dla mnie - pyszności! :)




Prelekcje odbywały się na sali wykładowej a prelegenci bardzo się postarali wyjaśnić nam wszystko w jak najbardziej przejrzysty sposób :)








Nie omieszkałam spróbować również innych serwowanych pyszności :)





Było super :) Świetna organizacja, jedzenie i...towarzystwo :)

Mam nadzieję, że to nie będzie moja ostatnia konferencja :)

Pozdrawiam Was,
Iwona.

29 komentarzy :

  1. Zazdroszczę! Musiało byc super :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super! Zazdroszczę udziału i cieszę się że konferencja była udana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w podobnym evencie w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu wziąć udział w tego typu ewencie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żebyś wzięła tam, gdzie i ja to będzie jeszcze lepiej :D

      Usuń
  5. Jestem pewna, że miło spedziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest móc uczestniczyć w takich akcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. No rzekomo :) Wiesz - każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, nie z każdym też trzeba się zgadzać ;D
      I ja się nie zgadzałam ;)

      Usuń
  8. Super,że impreza podobała Ci się Ja nie wiedziałam a tak blisko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polub WroBloga na FB i będziesz na bieżąco :) Jak dobrze pójdzie to mogłybyśmy się następnym razem spotkać :)

      Usuń
    2. Iwcia przecież ja nie dorosłam jeszcze do założenia FB hihi a spotkać zawsze się możemy:)

      Usuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam okazji być na jakimkolwiek blogerskim spotkaniu ale z tego co widzę warto uczestniczyć w czymś takim. : )

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/river.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chętnie wziełabym udział w takim spotkaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się nie spotkałyśmy. Dla mnie najlepsze były dwie ostatnie atrakcje. Prelekcja Marty Soi oraz panel dyskusyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam Cię wyszukać wzrokiem, ale z miernym skutkiem niestety...
      Mi bardzo podobała się prelekcja Konrada i K. oraz Andrzeja Tucholskiego 😊

      Usuń
    2. TaK, Konrad i K. też fajne. Za to opydo mnie denerwuje.

      Usuń
    3. A patrząc na niektóre Twoje zdjęcia wnioskuję, że siedzałam ze 2-3 rzędy za Tobą:)

      Usuń
    4. Widzę, że odczucia co do Pawła mamy zbliżone ;) No cóż...ludzie są różni (kwadratowi i podłużni ;]).
      Trza było we mnie papierem rzucać czy coś to byśmy się dojrzały xD

      Usuń
  12. Szkoda, że było tak daleko heheh

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby było jak najwięcej takich spotkań! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę. Nie miałam jeszcze okazji być na żadnym z takich spotkań

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale było się spotkać. To była moja pierwsza, ale również mam nadzieję, że nie ostatania konferecja. Szkoda, że nie udało się z after-party i z niedzielnymi atrakcjami. W przyszłym roku zrobię wszystko, żeby zatrzymać się we Wrocławiu na noc:-) Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka