Wyniki Rozdania z okazji Pierwszych Urodzin :)

Hej :)

Wiem, że oczekiwaliście na ten post w pełnym entuzjazmu napięciu... i oto jest :D

Zanim przedstawię zwycięzcę - chciałam wszystkim Wam serdecznie podziękować za udział. Zgłosiliście się tłumnie, bowiem udział wzięło ponad 70 osób (!), co przeszło moje najśmielsze oczekiwania.

Motywujecie do dalszych tego typu "akcji" i postaramy się coś w tym kierunku zadziałać :)

A teraz już nie przedłużając, pogratulujmy zwyciężczyni:


Gratulacje Monetka M! :)

Już wysyłam maila z dobrą (mam nadzieję) nowiną :)

27 komentarzy :

  1. Tak blisko :') No cóż może innym razem :) Gratuluje zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, szkoda, że nie ja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Gratuluję też rocznicy i fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni i Tobie rocznicy fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie i Tobie i Monetce :)!

    OdpowiedzUsuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka