Podsumowanie wyzwania #piwnychallenge - rewelacja nie tylko dla kręconowłosych!

loki | włosy | kręcone | czarne | piwnychallenge

W ostatnim poście wspominałam Wam o wyzwaniu, w którym postanowiliśmy wrócić do korzeni i skorzystać z rady mojej babci - płukania włosów piwem zarówno dla poprawy ich kondycji, kształtu, nadania połysku, ale także...wzmocnienia cebulek :)

Razem ze mną wiele uczestniczek skrupulatnie prowadziło obserwacje jak piwo wpływa na ich włosy przy dłuższym i regularnym stosowaniu. Ich spostrzeżenia wydają się bardzo obiecujące a patrząc na ich włosy myślę, że...sami skusicie się na to domowe kudłate remedium :)

Tym bardziej, że #piwnychallenge pozostaje z nami na dłużej!







⚠️ Podsumowanie akcji (niedokońcaAnonimowych) Kudłatych Alkoholików ⚠️ ________________________________________ Czerwiec minął nieubłaganie a wraz z nim #piwnychallenge 🍺 Na samą myśl aż się kręci łezka w oku...💧 Tym bardziej, że tak wiele z Was postanowiło wziąć udział a Wasze efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania! 😍 Wygląda na to, że sposób, który doradziła mi babcia przeszło dekadę temu potrafi zdziałać cuda na każdej czuprynie - prostej, pokręconej, czarnej czy blond 💚 Wybór 5 najlepszych metamorfoz był okrutnie ciężki i okupiłam go garścią wyrwanych z głowy kłaków, ale są - Najlepsze z Najlepszych! 💪 Po kolei: @faloveloveblog @jesuismadelinesara @wlosomaniaczkasloane @wydrabasia @kaiisza Wiele z Was ta płukanka zachwyciła na tyle, że pozostanie z Wami jako stały element pielęgnacji! 😱 Dlatego tak sobie skromnie myślę... może jednak nie damy umrzeć tej chmielowej idei? 🤔 Relacja zapisana, hashtag jak najbardziej aktywny, podobnie jak ja, którą możecie oznaczyć... W końcu wystarczą tylko ludzie i odrobina chęci 🙈 To jak? Piwkujemy dalej? 🍻 ________________________________________ #piwo #instawtorek #kobiecafotoszkoła #pielęgnacja #włosomaniaczka #kreconewlosy #włosing #wlosy #curlynatural #curlyhair #curlywurly #hairwitchproject #curlyhairjourney #curlsfordays #beerrinse #igcurls #curlscurlscurls #curlysue #curlyhead #portraits_shots #flowerslover #outdoorlifestyle #meadow #łąka
Post udostępniony przez 🇵🇱 Iwona (@hair.witch.project)

A kto jeszcze nie obserwuje mojego profilu to nieśmiało zachęcam - dużo włosów, kota i książek :))

11 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. No to tym szybciej nadrabiaj! :))
      Bo #piwnychallenge zostanie z nami na dłużej :D

      Usuń
  2. Słyszałam o piwnej płukance ale jakoś nigdy nie miałam odwagi... bałam się że mi poskleja włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się bać, szczególnie, że jest rozcieńczona :D

      Usuń
  3. Stosowałam ale jakoś nie zauważyłam super efektów. Natomiast obecnie stosuje kosmetyki, których używa mój fryzjer i jestem mega z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kosmetyki fryzjerski to strata pieniędzy - nigdy nie byłam zadowolona z efektów a odkąd w miarę nauczyłam się czytać składy to w ogóle przestały pojawiać się w kręgu moich zainteresowań :D

      Usuń
  4. Good post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj zastosowałam pierwszy raz płukanke z piwa, efekt był nieziemski. A co najlepsze, dzis umyłam włosy jak zwykle metodą omo, mialam niezużo czasu więc użyłam suszarki z dyfuzorem, która zawsze daje mi beznadziejny efekt połamanych włosów. Ale dzis? Włosy wyglądały rewelacyjnie, nie sądziłam, ze cokolwiek moze tak wplynac na moje wlosy. Nie dość ze suszylam je dyfuzorem, to skręt trzymal sie calutki dzien. Jestem w szoku i na pewno plukanke bede stosowac rwgularnie, dziekuję Ci za ten patent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ogromnie się cieszę, że tak się sprawdziło <3
      Ja też ją bardzo polubiłam i na stałe wdrożyłam w plan pielęgnacyjny :)

      Usuń
  6. Jakie piwo polecacie do płukanki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witajcie , jak się robi taką pľukankę piwną ? Może też spróbuję 🙈

    OdpowiedzUsuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka