Curly Girls Polska - grupa dla rozgadanych lokowatych :)

https://hairwitchproject.blogspot.com/2017/07/curly-girls-polska-grupa-dla.html


Kochani - dzisiaj będzie króciutko.
Stosunkowo niedawno (a dokładnie kilka dni temu) pewna dziewczyna wpadła na fantastyczny pomysł założenia grupy zrzeszającej wszystkie falowane i lokowane osóbki. I choć nazwa wskazuje na grupę iście żeńską to mamy jednego rodzynka, więc płeć męska również może poczuć się zaproszona :)

Grupa rozrasta się w tempie ekspresowym a część osób możecie kojarzyć z innych włosomaniaczych grup. Co jak co - atmosfera świetna, dziewczyny przesympatyczne i bardzo kompetentne (nie, nie mówię o sobie przecież...). 

Masz loki a nie wiesz jak o nie dbać?

 

Twoje włosy są niesforne, nieznośne, wiecznie spuszone i nie wiesz co z nimi począć?

 

Jesteś kręconowłosa a ludzie z Twojego otoczenia już nie mogą Cię słuchać? :)

 

Możesz zaglądać regularnie na tego bloga, ale i przyłączyć się do naszej grupy :)


Spotkajmy się tam! :)

16 komentarzy :

  1. Nie mam loków, ale super że są takie grupy gdzie zawsze można poprosić o radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Zresztą rady tam zawarte nie zawsze odnosić się będą wyłącznie do kręconych :)

      Usuń
  2. Moje włosy co jakiś czas się zmieniają. Kiedyś strasznie się kręciły i wiecznie je prostowałam. Potem były falowane, a teraz zaś proste, ale puszące i trudne do ułożenia. Mam jednak nadzieję, że nie będę już należeć do grona osób z kręconymi włosami. Z tym efektem najgorzej się czułam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż - najważniejsze jest Twoje samopoczucie :) Widziałam jednak masę kobiet, które przekonały się do loków. Zadbane kręcone włosy potrafią być prawdziwą ozdobą :)

      Usuń
  3. Ja niestety mam proste jak drut ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne jakie, najważniejsze żeby były zadbane :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł, szkoda, że nie mam kręconych włosów:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inicjatywa :) Ja mam włosy proste jak drut :D Czasem tylko je pofaluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam druty i zawsze szczerze zazdroszczę wszystkim loków :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dowiedzialam sie o tej grupie tutaj,z Twojego bloga,mega super pomysl,naleze od wczoraj☺,teraz sie musze tylko zebrac i przedstawic gdyz moje loczki wolaja o pomoc,glosno!!A z szybkiego luka wiem juz ze pomoc uzyskam.��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że do nas dołączyłaś :))

      Usuń

Hair Witch Project | beauty blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka