To już koniec...remontu! :D Proszę Was o pomoc :)

http://dziecko-we-mgle.blogspot.com/2016/09/to-juz-koniecremontu-d-prosze-was-o.html


Nareszcie się z tym uporaliśmy...Nie było łatwo a samo dopieszczanie ostatnich szczegółów tylko mnie zjadło część wczorajszej nocy i dzisiejszy poranek aż do samego popołudnia...Nie powiem już o pracy biednego J. :D

Oddaję dziś w Wasze ręce efekty naszej pracy i mam do Was ogromną prośbę :)
Ja korzystam z przeglądarki Firefoxa i nie wiem jak nowa odsłona będzie prezentować się u Was. 

Proszę Was zatem o dokładne przyjrzenie się jak blog wygląda, jak się ładuje, przełączenie się ewentualnie między kilkoma stronami...Chciałabym mieć pewność, że wszystko u wszystkich działa dobrze :)

Oczywiście jestem również otwarta na Wasze rady i sugestie. Jeśli coś byście zmienili, coś Was razi, coś odstręcza - dajcie mi znać. Zależy mi aby każdy z Was miał ochotę tu zaglądać i nie chcę przegonić Was jakimiś rozpikselizowanymi zdjęciami czy rozjechanym tekstem :D

Będę Wam bardzo wdzięczna za Wasz odzew i pomoc :)

Całuję Was a sama wreszcie idę zająć się czymś w bardziej realnym świecie...Idę coś upichcić, o! ;)

* Żródło zdjęcia: weheartit.com

EDIT: Zmieniłam czcionkę i wygląd etykiet - czy teraz jest bardziej czytelnie? :)

43 komentarze :

  1. Jak dla mnie elegancko :)
    Wszystko ładnie śmiga bez zastrzeżeń:)
    Ja używam Google Chrome :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Blog chodzi płynnie , nie wiem czemu ludzie uparli się na popularne posty mi się to osobiście nie podoba ten gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że chodzi :)
      Ten gadżet był już gotowy w szablonie, mogłam go edytować, ale z drugiej strony wydaje mi się, że komponuje się nawet w porządku. A popularne posty przydają się (podobno) nowym czytelnikom, którzy trafiają na bloga pierwszy raz ;)

      Usuń
  3. Jest naprawdę ładnie, delikatnie i przejrzyście <3 Zmiany na plus :) Bardzo podoba mi się boczna kolumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff...Tyle pochwał od Ciebie naprawdę mnie raduje, biorąc pod uwagę jak profesjonalny jest Twój blog :) :*
      Dziękuję i cieszę się :)

      Usuń
  4. Wygląda fajnie, działa bez zarzutu ;) Na Chromie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam Chrome i u mnie te etykiety są niektóre krzywo, tzn nie są one w prostej linii (mogę zrobić screen i wysłać), jak włączyłam Firefox to było równo. Nie wiem do końca właśnie, czy to jest efekt, jaki chciałaś uzyskać:)
    Ogólnie szablon bardzo mi się podoba, kolorystycznie i pod względem dodatków - no i bardzo mi się podoba wygląd "popularnych postów". Może moja znajomość kodów html w przyszłości się powiększy i będę umiała sama coś takiego stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi te zrzuty proszę na maila. Dziewczyny wspominały wcześniej, że korzystają z Chrome i wszystko cacy... Zobaczę czy da się coś z tym zrobić. Dzięki za info :)
      A ja na HTML niezbyt się znam. Korzystałam z zasobów w necie i metodą prób i błędów dopasowywałam... Jakbyś Ty widziała co się działo wczoraj wieczorem/nocą to byś się uśmiała :)

      Usuń
  6. U mnie wszystko działa jak ta lala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie korzystam z przeglądarki w telefonie i wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W telefonie są ustawienia domyślne, więc nie ma takiego efektu jakbym chciała :) Dawałam na niestandardowe, ale daty były dużym jajem i zachodziły na zdjęcia ;)

      Usuń
  8. Ja także korzystam z Chroma i u mnie wszystko jest prosto :) a wygląd - jak dla mnie super (bez słodzenia to piszę ;) ), prosto, jasno i "nie nasrane" za przeproszeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Na tym "nie nasraniu" właśnie mi zależało ;)

      Usuń
  9. Wysłałam już e-mail :)
    Domyślam się, co się działo, gdyż sama w lipcu zmieniałam szablon i się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - jak odzyskam dostęp do kompa to zobaczę :)

      Usuń
  10. Na chromie wszystko działa, tylko jak dla mnie czcionka wygląda jakby była za bardzo ściśnięta lub rozciągnięta wzwyż, ciężko się czyta dłuższy tekst. Reszta cacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki - dziękuję. Może to dobry pomysł z tą zmianą czcionki. Zobaczę jutro czy da się coś zrobić :)

      Usuń
  11. Pikne to mosz! :D
    Bardzo podoba mi się nowa odsłona - prosto, przejrzyście, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wejście w posta i przełączanie między zakładkami (główna, włosy, kontakt itp) trochę zajmuje, nawet ok 8 sekund. dodatkowo, nie wiem jaki był zamysł, ale te zakładki wyglądają na rozstrzelone, nie są rozmieszczone na całej fioletowej linii, ani na całej części publikowanych treści. zdjęcia w prawym panelu mają mniejszą szerokość niż napis popularne posty, archiwum i wyszukiwarka. etykiety też są rozstrzelone.

    widzę, że wszyscy stawiają na białe szablony. niektóre stylizowane są pod alinę i hedonistkę, i już nie da się odróżnić tych blogów. muszę coś wymyślić u siebie;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś wysłać mi zrzuty na maila? Będę wdzięczna. W tym szablonie nie wszystko jest pod "linijkę", ale nie wiem jak u Ciebie to wygląda :(
      Co do prędkości to nie wiem czy to wina bloga czy po prostu bloggera. U mnie ładuje się w takim tempie jak przed zmianą...
      Jeśli chodzi o blogi na jedno kopyto to niestety nie taki był mój zamysł. Aliny nie odwiedzam, bo mnie nie przekonuje, więc nie wiem jak wygląda jej szablon. Od Hedonistki myślę, że różni się zasadniczo, szczególnie jeśli chodzi o kolorystykę. Na białym po prostu wszystko jest przejrzyste i wyraźne. Ciężko prowadzić babskiego bloga na pstrokatym lub czarnym tle, ale każdy ma swoje zdanie :)

      Usuń
  13. Wszystko ładnie hula, tylko te zakładki na dole - dwie pierwsze u mnie nie są w jednej linii jak wspominały chyba wyżej dziewczyny :)
    Szablon bardzo ładny, chociaż ja lubię jak nagłówek jest jakiś konkretniejszy nie tylko napis, od razu kojarzy się z daną osobą :) Ale to tylko szczegół naprawdę! Pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zobaczę te zrzuty to może uda się coś jeszcze poprawić :) Z nagłówkiem właśnie przesadzać nie chciałam, stwierdziłam, że sam "zamglony" napis będzie się dobrze komponował :)
      Jeszcze raz dziękuję za odzew :)

      Usuń
  14. Pięknie! Klasa sama w sobie ;)
    U mnie wszystko śmiga jak należy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie :)
      Cieszę się i dziękuję za miłe słowo :*

      Usuń
  15. Wszystko wygląda bardzo ładnie i przejrzyście! Świetne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo nam się podoba nowa odsłona bloga :)
    zmiana na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, czy to było zamierzone, ale u mnie "ą" i "ę" wyświetla się w kolorze szaroniebieskim (?) :D Szablon jest ładny, aczkolwiek font nie w moim guście - ale to już naprawdę drobiazg ;) Fajny panel boczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee... To na pewno nie było zamierzone - dziwna sytuacja :) Nie wiem czy da radę to zmienić - sprawdzałam bloga na 3 wyszukiwarkach i nikt mi dodatkowo tego nie zgłaszał...

      Usuń
    2. Może to tylko u mnie, mogę podesłać screen, ale jak nikt nie zgłaszał tego, to nie ma co się przejmować :D

      Usuń
    3. U mnie to samo jeśli chodzi o "ę" i "ą" (wyszukiwarka to Chrome), więc znalazła się kolejna osoba zgłaszająca ;D Poza tym zmiany super, wszystko takie delikatne i czytelne ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Brak polskich znaków gdzie? :) W tekście, tytule, czy gadżetach? Bo u mnie wszystko się wyświetla z polskimi znakami...

      Usuń
  19. Wyjdę pewnie na czepliwą, no ale...;)
    Dla mnie czcionka jest trochę za duża, szczególnie ta w komentarzach. Do tego - tytuł postu jest inną czcionką niż reszta - trochę mi się to gryzie.
    Pozostałe elementy - wszystko super! :)

    (czuję się tylko rozczarowana - myślałam, że masz tak cudowną farbę w kolorze galaxy!:D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że duże znaczenie ma czytelność bloga, dlatego też postawiłam na taką czcionkę :)
      Próbowałam z tą samą czcionką w tytule i nie wiem dlaczego, ale wyglądała beznadziejnie ;)
      * Niestety tak pięknej farby nie posiadam, ale jak kiedyś się jej doczeam to dam Ci znać :D

      Usuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka