Recenzja kolejnego kosmetyku Safira - Anovia nawilżający balsam do ciała.

No witajcie! :)

Stwierdziłam, że choćbym miała padać z nóg to i tak dziś dodam posta ;) Na razie nic wyszukanego - bardzo spóźniona recenzja kolejnego z kosmetyków Safira. W planach mam jeszcze kilka prywatnych postów...Pomysłów wiele, ale czasu na realizację troszkę mało ;)

Tak czy inaczej - wracamy do tematu :)

Safira głęboko nawilżający balsam do ciała ANOVIA
Sensitive & Kind

OPIS PRODUCENTA

Głęboko nawilżający balsam z wyciągiem z aloesu i olejkiem z awokado delikatnie nawilża i odżywia skórę. Pozostawia świeży, przyjemny zapach. Tylko do użytku zewnętrznego. Zawiera naturalne składniki. Kolor może ulec zmianie. Nie stosować na uszkodzoną skórę. W przypadku kontaktu z oczami spłukać obficie wodą.

SKŁAD

Aqua (Water), Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Gliceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Extract, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, PEG-20 Stearate, Phenoxyethanol, Triethanolamine. Carbomer, Parfum, Diazolidinyl Urea, Persea Gratssima (Avocado) Oil, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 42090

DOSTĘPNOŚĆ

Stacjonarnie nie widziałam jakichkolwiek ich produktów, więc pozostaje internet i strona safiraclub :)
 
MOJE ODCZUCIA
 
Kosmetyk uplasował się w mojej klasyfikacji zdecydowanie wyżej niż ostatnio recenzowany cukrowy peeling tej samej firmy :) Tutaj na korzyść wypada na skład, w którym na 6 miejscu mamy wspominany przez producenta sok z aloesu. Po nim mamy również masełko kakaowe :) Niestety olej z awokado jest zdecydowanie dalej, po konserwantach i zapachu. Dla mnie plusik za brak parafiny. Co do działania - spełnia swoje zadanie - jest delikatny, troszkę wodnisty i błyskawicznie się wchłania. Do tego ma piękny kolor i cudowny, świeży zapach. Troszkę jakby ogórkowo - aloesowy jak na mój nos. 
Opakowanie jest schludne, z subtelną szatą graficzną. Zamknięcie na klik. 
Jak dla mnie - produkt całkiem w porządku. Idealny na lato :)

 
 
 
Ocena 4/5 
 
Miałyście już do czynienia z tym produktem? Czy na Was też wywarł całkiem pozytywne wrażenie? 
 
Buziaki dla Was najgorętsze! :)

3 komentarze :

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka