Przesyłka od Safiry + niezwykle konieczny zakup ;)

Witajcie kochane :)

Wspominałam Wam ostatnio o rozdaniu od firmy Safira :) Za jedyne 9 zł, które pokrywa koszty kuriera, otrzymujecie 3 pełnowymiarowe opakowania kosmetyków o zdecydowanie większej wartości :)


Mstrzal wspomina w swoim ostatnim poście, że zostało ostatnich parę zestawów, więc może jeszcze zdążycie :)

Ja pochwalę się Wam swoim wyborem, który padł na peeling cukrowy do ciała, balsam do ciała oraz jasny krem BB. Jak się jednak okazało - peeling cukrowy jest w takim samym opakowaniu jak wyszczuplający balsam do ciała i ja padłam ofiarą delikatnej pomyłki, gdyż zamiast peelingu stałam się posiadaczką wspomnianego balsamu wyszczuplającego :) Nic jednak straconego - firma ma profesjonalne podejście a Mstrzal dba aby wszyscy byli zadowoleni :)

Tak prezentują się zdjęcia otrzymanej przesyłki:



Nie mogę się doczekać testów :) O ich wynikach na pewno Was tutaj poinformuję :)

A teraz to, co sama nabyłam...
Od paru tygodni znów borykam się z trądzikiem w okolicach brody i policzków. Kiedyś wspominałam pokrótce jakie miałam problemy z trądzikiem i jakie to było dla mnie trudne. Nawrót byłby dla mnie nie do zaakceptowania. Więc skoro posiadane w domu środki nie pomagały - zakupiłam zachwalane...naturalne Mydełko Aleppo z 12% oleju laurowego :)



Po pierwszych testach mogę Wam powiedzieć, że pasuje mi wszystko - zapach, konsystencja i działanie - w ogóle nie przesusza i nie podrażnia mojej skóry. Mam nadzieję, że pomoże w zapobieganiu zmian i pozwoli mi się z nimi wreszcie rozprawić.

Ja jestem pełna nadziei ;)

A Czy Wy zamówiłyście już zestawy od Safira?
Miałyście do czynienia z mydełkami Aleppo? Jak wrażenia?

Pozdrawiam Was gorąco :)
Iwona.

15 komentarzy :

  1. Mam nadzieje, że uda CI się z mydełkiem, sporo osób go poleca ja niestety nie pomogę bo nie borykam się z takim problemem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam straszny trądzik. Wyleczyłam i myślałam, że już też nie mam tego problemu...Dopóki blog Italiany nie uświadomił mi, że tego nie da się wyleczyć, odpuścić i skóra będzie już zawsze cacy. Mam teraz tego przykład ;/
      Może mydełko i zamówione AcneDerm pomoże :)

      Usuń
  2. super kosmetyki:) ciekawe jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy zestaw :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam ale troszkę inny zestaw :D Mydełko Aleppo mam malutkie w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od razu kupiłam wielkie ;) Ale pokroiłam na 4 części ;)

      Usuń
  5. bardzo ciekawe kosmetyki, mydełko Aleppo też już od dawna chciałam kupić i przymierzałam się do malutkiego tak na próbę, ale podobno te nie mają takich właściwości jak duże więc wciąż ten temat u mnie nie przerobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydła alepp są super :DDD
    Polecam z olejem z nigelli (czarnuszki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę moje to postaram się pamiętać :D
      A wiesz z czym mi się kojarzy nazwa "nigella"? Oglądałam za dzieciaka "Władców Much" i tak był odcinek z Wiedźmą Shigellą :P

      Usuń
  7. Mydełko aleppo podobno i dla skóry łuszczycowej dobre- mam niewielkie zmiany i musiałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj - a nóż pomoże :) Zaszkodzić chyba nie zaszkodzi :)

      Usuń
  8. Świetne kosmetyki!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio dużo czytam o tej marce...chyba się w końcu skuszę na zakup jakiegoś produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Hair Witch Project | beauty and lifestyle blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka